سپهر شاهبیک

نمایش محصولات ناموجود در انتهای لیست ووکامرس

انتقال محصولات ناموجود به انتهای لیست در ووکامرس

نمایش محصولات ناموجود در انتهای لیست فروشگاه ووکامرس می تواند مزایای زیادی داشته باشد. این کار به مشتریان کمک می کند تا سریع تر به محصولات موجود دسترسی پیدا کنند، تجربه کاربری را بهبود می بخشد و از هدر رفتن وقت و کلیک های غیرضروری جلوگیری می کند.

استفاده از کد PHP برای انتقال محصولات ناموجود به انتهای لیست

برای این کار کافی است از کد زیر در بخش function.php قالب خود استفاده کنید:


// show out of stock products at the end in woocommerce
if (in_array('woocommerce/woocommerce.php', apply_filters('active_plugins', get_option('active_plugins')))) {
    add_filter('posts_clauses', 'order_by_stock_status', 2000);
}

function order_by_stock_status($posts_clauses) {
    global $wpdb;
  
    if (is_woocommerce() && (is_shop() || is_product_category() || is_product_tag())) {
	$posts_clauses['join'] .= " INNER JOIN $wpdb->postmeta istockstatus ON ($wpdb->posts.ID = istockstatus.post_id) ";
	$posts_clauses['orderby'] = " istockstatus.meta_value ASC, " . $posts_clauses['orderby'];
	$posts_clauses['where'] = " AND istockstatus.meta_key = '_stock_status' AND istockstatus.meta_value <> '' " . $posts_clauses['where'];
    }
	return $posts_clauses;
}

ایراد لود نشدن صفحه نصب پلاگین وردپرس

وردپرس (wordpress) به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا، با انعطاف‌پذیری و تنوع افزونه‌هایش شناخته می‌شود.
اما گاه در هنگام کار با آن، دچار خطاها و ارورهایی می شویم. یکی از این ایراد ها و اصطلاحا conflict ها، مخصوص صفحه نصب افزونه‌ها می‌باشد.
این خطاها می‌توانند تجربه‌ای ناخوشایند را برای طراحان سایت و در بعضی مواقع، وب‌مستران رقم بزنند. در این مقاله، به بررسی یکی از این خطاهای نصب افزونه وردپرس و راه‌حل‌ و رفع آن‌ بپردازیم.

ایراد An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server’s configuration.

ارور صفحه نصب افزونه وردپرس
لود نشدن لیست افزونه‌ها در صفحه نصب افزونه وردپرس

برای حل این مشکل کافی است مراحل زیر را طی کنید:
وارد هاست خود شوید
وارد public_html شوید. (یا همان پوشه‌ای که سایت در آن قرار دارد)
فایل wp-config.php را پیدا کنید
روی آن کلیک راست کنید و دکمه edit را بزنید
در این فایل، عبارت زیر را پیدا کنید و مطمئن شوید که value آن روی حالت false باشد.
define('WP_HTTP_BLOCK_EXTERNAL', false);

راهنمای ساخت و تولید یک محتوای پرطرفدار و وایرال

مقاله بروز شده در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
این محتوا، برای کمک به شما در جهت ساخت یک محتوای وایرال تهیه و ترجمه شده است.

وقتی محتوایی در فضای گسترده مجازی وایرال (یا به قول خودمانی، کلی سر و صدا کی کند)، جادویی در کار نیست.

در واقع:

با توجه به تحقیق های انجام شده، محتوای وایرال، محتوای خاصی است که مخاطب را وادار به اشتراک گذاری آن میکند. من برخی از این موارد را به صورت لیست وار برای شما آماده کرده ام.

از اعداد (فرد) استفاده کنید

هدلاین هایی که با اعداد ترکیب می شوند، حدودا ۲ برابر کلیک بیشتر، نسبت به هدلاین های که با ” چگونه، چرا و… ”  شروع می شوند، کسب می کنند. همچنین در ادامه این نتایج، با برسی حدود ۱۵۰.۰۰۰ هدلاین، دریافته اند که اعداد فرد موجود در هدلاین ها باعث بهبود CTR تا ۲۰٪ نسبت به هدلاین هایی با اعداد زوج می شود.

استفاده از [براکت]

برسی بیش از ۳ میلیون هدلاین (Headline)، نشان داد که استفاده از براکت [ ] می تواند مقدار CTR را تا ۳۸٪ افزایش دهد.

URL های کوتاه

طبق بررسی های انجام شده Marketing Sherpa، آدرس های URL کوتاه، ۲.۵ برابر احتمال کلیک شدنشان بیشتر است.

مقدمه = جملات کوتاه

مردم عموما ۲۸٪ یک مقاله را مطالعه می کنند (این عدد برای همه ی افراد یکسان و ثابت نیست). همین دلیلی بر این است که باید سریع مخاطب را جذب کنید. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط دکتر جان مورکس (Dr.john morkes)، جملات کوتاه تر، چیزی حدود ۵۸٪ خوانایی مقاله و مطلب را بالا میرند که عدد بسیار قابل توجهی است.

تاثیر رنگ در خواندن توضیحات

وقتی بحث رنگ وسط می آید، تحقیقات Xerox نتایج جالبی را ارائه می کنند. با توجه به این تحقیقات، رنگارنگ بودن تصویر محصول (colorful visuals)، باعث می شود احتمال خوانده شدن متن توضیحات مخصوص آن محصول، ۸۰٪  بالاتر برود.

تصاویر = اشتراک گذاری بیشتر

تحقیقات Skyword نشان داد که محتوای دارای حداقل یک تصویر ۹۴٪ بازدید بیشتری در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

تصویر = اعتبار بیشتر:

مطالعه دانشگاه کلرمونت نشان داد که یک تصویر ( هر تصویری ) اعتبار محتوا را تا ۷۵ درصد افزایش می دهد.

از تصاویر حرفه ای استفاده کنید

کیفیت تصویر تفاوت زیادی ایجاد می کند. مطالعه بازاریابی داخلی شرکت شرپا (An internal Marketing Sherpa) نشان داد که تصاویر حرفه ای، ۱۲۱٪ بیشتر از تصاویر نیمه حرفه در فیسبوک به اشتراک گذاشته می شوند.

تصویر شاخص یادت نره!

عموما وقتی شما از تصویر شاخص استفاده می کنید، اشتراک گذاری های پست شما در شبکه های اجتماعی شامل یک تصویر می شود. اشتراک گذاری مطالب شما که شامل تصویر است در توییتر باعث ۱۵۰٪ ریتوییت بیشتر و در فیسبوک باعث ۵۳٪ لایک بیشتر می شود.